måndag 22 mars 2010

Kuddkrig!

Hejsan hoppsan i lingonskogen!
Igår hade jag en mysig "syjunta" hemma hos goaste vänninan J. Jag hade fått lite tygstumpar som blivit över på jobbet och det fick bli två kuddfodral, 40x60cm (sydda som örngått), och en kudde i  udda mått (stoppad med fyllning till sovkuddar), som blev klar i kväll. Blev riktigt nöjd med alla tre, men snart ryms jag inte själv i mina fyra fåtöljer! J, vi borde måste göra om det här!


Yesterday I had a very cozy "sewing circle" with my best girlfriend J. With some left over fabric from work I made two 40x60cm pillow cases (sewed like a sleeping pillow case) and one in an odd measurement (with filling from sleeping pillows), which was finished tonight. I'm really happy with all three of them, but now I almost have no room for myself in my four armchairs! 






I found these on my camera just now..



 ..and I looong for summer!

2 kommentarer:

Eliza sa...

Underbara bilder......kan det vara något för väggen....fototapet...tavlor till båten...pappas kontor....jag är jätte förtjust Elgo

Pretty Pooper sa...

Ja, visst är de ganska härliga, har lite fler som du kan få kika på. Bra tips!