lördag 24 april 2010

ClubFriday!

Det är lördag och eftersom det bär av till fjärran öst inom några dagar har jag varit duktig att tvätta på morgonen. Sedan var det tänkt att hela dagen skulle ägnas åt att plugga, men solen skiner idag också så det var mer lockande att luncha på stan. Så knallar man in på BikBok för att säga hej till två underbara damer och vad har de där på gång? Jo, ClubFriday och man kan vinna fina priser om man plockar ihop den snyggaste outfiten! Det var bara så sjukt roligt att plocka ihop och prova plagg som man normalt inte skulle köpa, att vinna inte spelar så stor roll. Får jag bilderna så lägger jag upp dem sen! 
Lite lustigt att de har ClubFriday på en lördag, men men, petitesser.. :)


It's Saturday and the sun is shining today aswell, so my plans for studying all day got down to a few hours in the afternoon; lunch downtown was more tempting. After, we passed BikBok to say hello to two lovely ladies and there thay had ClubFriday-day and the one who pic together the best outfit win something fancy! It was just so much fun, to try on and combind cloths I normally wouldn't buy, winning dosen't feel that important. If I get hold of the photos I post them later!
Funny thing, that, to have ClubFriday on a Saturday.. well, well.. :) 

1 kommentar:

SaraLi sa...

Men guuud, förlåt gumman, jag har inte sett din kommentar förrän nu, självklart ska du få bilderna. Jag skickar dem efter jobbet. Annars får du slå mig. :)