tisdag 20 juli 2010

Things are happening!!

Sista veckan innan semester är det jobb jobb jobb! 
Det händer massor på sovrumsprojektet och vi ska försöka hinna klart så mycket som möjligt. Medan det har monterats och av emballerats sängar och garderober bland annat, har jag bråkat med allt skräp. Helt sjukt mycket kartong det blir! Och min kära kollega har suttit i kassan och njutit av att se mig kånka förbi i blindo fram och tillbaka halva dagen, glad att hon själv slapp.. jag orkade inte annat än skratta med, måste ha sett aningens roligt ut.. Dock helt underbart att se hur det växer fram och jag kan börja plocka fram vilka lampor, mattor, tavlor, sängkläder ja allt som ska fullborda projektet! 


Last week before vacation it is work work work!
There is a lot to do at this bedroomproject and we want to get so much as possible done so today while my colleauges has putting together the furnitures I have been fighting with all the trash. It's crazy how much carton it gets! My dear colleauge behind the cash desk has been enjoyed seeing me carrying in blind all the carton half the day.. I was too tired to not laugh with her, it must have seen a little bit funny... Anyway it's lovely to see how everything is coming together and I can start pick out what lamps, carpets, paintings, bedclothes.. well everything for the final finish! 


I love this armchair in this fabric!
Möblerna här är från Englesson. Det blir två rum med madrasser och möbler från dem! 
The furnitures here are from Englesson. It's going to be two rooms with mattresses and furnitures from them!

Inga kommentarer: