torsdag 19 augusti 2010

Födelsedag

I går var det min tur att fira födelsedagen. Tyvärr kan jag inte säga att det blev en fantastisk dag och blev som jag önskat, men små ljusglimtar fick jag i alla fall..


Yesterday it was my turn to celebrate the birthday. Unfortunately I cannot say it was a fantastic day and turned out as I wished, but I got at least a few gleams of light..


Mamma och pappa plingade på på morgonen med en liten blomma och..
Mum and dad came in the morning with a little flower and.. 


..klockan jag blev förälskad i!
..the watch I fell in love with!


På kvällen såg jag en luftballong över stan -- är som förtjust i dem och någon dag vill jag åka en!
In the evening I saw a balloon over the city -- I kind of like them and some day I would love to ride one!
Stor burgare på Sjöbris med en av mina käraste vänner!
Big burger at Sjöbris with one of my dearest friends!

Och alla gratulationer jag fick värmde hjärtat mitt mest av allt!!
And all congratulations I got warmed my heart most of all!!

Inga kommentarer: