torsdag 5 augusti 2010

På lördag börjar jobbet igen och den 12:e startar Formex mässan i Stockholm som jag och E ska till. Jag fick i våras ett samtal från Norrlands representant för Gripsholm och berättade att Em blir återförsäljare för dem. Har jag och E möjlighet ska vi försöka göra oss ett besök i Stockholmsbutiken och förhoppningsvis hittar vi något fint att bädda våra nya sovrum med! 
På mässan kommer de visa bl a sin nya Ekologiska kollektion av sängkläder, dukar, stolsdynor m.m Gripsholm Organic Collection.
Jag hittade något annat fantastiskt bra på deras hemsida också, nämligen tvättråd!
Nu kan jag redan vad de flesta symbolerna står för men det var riktigt trevligt att se en översikt med förklaring på allt, och det sitter kanske någon osäker själ som behöver en liten påminnelse :) 
Kika då här.


Work starts on Saturday and on the 12ht Formex fair in Stockholm, which I and E will be going to. If we have the opportunity we will make a visit to Gripsholm store in Stockholm (Em is new retailer for them) and hopefully find something nice to dress our bedrooms with! 
On the fair they will present their new Ecological collection of bedsheets, table clothing, chairpads etc Gripsholm Organic Collection
I also found care advice on their homepage, very good for those who feel uncertain of some symbols! Have a look here.


Bilder från Gripsholm
Pictures from Gripsholm

1 kommentar:

Ann-Sofie Gothnell sa...

Corneliea, KUDDEN, den rödrutiga skulle passa prefekt hos mig. Är det också Gripsholm?