torsdag 14 oktober 2010

First snow!

Det snöar idag!! Första snön i år! 


Det är mys tycker jag och jag är ledig idag och kan kura inomhus med varmt te och plugg..

Först tänker jag dock ta en tur till K-rauta och Mediamarkt. Är på jakt efter en toalettsits i trä samt en ny blandare till duschen... Sen tycker jag om att strosa runt på byggvaruhus och dylikt och se om man hittar något man behöver. Igår gick jag runt på Coop bygg och filurade en bra stund. Hittade också små fynd: en snygg dörrkrok där mina morgonrockar nu får hänga, en toalettpappershållare samt nätta enkla salladsbestick till super pris. Fast jag ska kolla om jag hittar en annan toalettpappershållare idag, jag vet inte om jag vill ha en gräddvit eller en i blank metall.. 


First snow today on my day off and it is just lovely I think. Now I can huddle up inside with a hot cup of tea and some studies.. Though, first I'm off to K-rauta and Mediamarkt. I want a toilettseater in wood and a new mixer tap for the shower... I really enjoy walking around in big markets like these and last night I was at another one shopping for food and found some useful things.. 

89kr styck på Coop bygg.
Har du en tia över? :))

Inga kommentarer: