söndag 24 oktober 2010

Söndag

Jobbar jour idag. Ja, man kan få göra det i möbelbranchen också, haha. 
Det knepiga med att vara jour är att man är ledig fast man kan inte njuta fullt ut av ledigheten så att säga. Inte för att jag behöver förklara det men jag känner mig lite flum. Kanske beror det på mitt intensiva tittande på I Anneli, de senaste dagarna, som visas av SVT. Hon är helt fel och helt rätt på samma gång, avskalat, pinsamt jobbigt och underbart. Gå in och kolla, klicka på länken!
I går blev tillslut en fantastiskt rolig arbetsdag trots att jag hade huvudvärk sen trosdags kväll, och det är mycket tack vare alla trevliga och glada människor som jag träffade på i butiken. Sådana dagar älskar jag verkligen mitt jobb! 


Försöker få lite plugg gjort i dag och tragglar med att få in den rumsliga känslan som behövs för att kunna överföra 3D figurer platt på papper (alltså inte rita 3D) och att vänster är höger och höger är vänster och lutningar hit och dit rör helt klart till det. Men tror jag greppat grejen nu!

Såhär kan det se ut!
Oj vad jag längtar tills jag får börja inreda, blir roligt att blicka tillbaka på det här då! 

Inga kommentarer: