tisdag 31 maj 2011

Det går bra nu

Hallå, hallå, hallå!
Minus en stress-relaterad förkylning lever jag min dröm just DETTA ögonblick och kan nog inte bli Lyckligare över mitt jobb! Ja, med ett stort L.
Några veckor tillbaka hjälpte jag ett bilföretag med ett kontor och medan jag nu ritar på en offert på ett vardagsrum och hall till en annan klient (han vill praktiskt taget ha hjälp med alla rum i lägenheten, men inte samtidigt :) ), ringer de mig för ett annat kontor de vill ha hjälp med. Och bara för att skryta och blända er lite till med mitt nuvarande karriär-flyt innan jag placerar fötterna på jorden igen; Jag är involverad i Nolia förberedelserna för Em Umeå (jag och J flyttade runt möbler i nästan fyra timmar i butiken innan vi kom fram till en lösning!) och en bostadsrättsförening vill att jag inreder en övernattningslägenhet för de boendes gäster som ska vara klar i november.. ;)
Ok, åter till arbete (och tvätten), ha de gott!  :D






Hello, hello, hello!
Minus a stress-related cold I'm living my dream right THIS moment and couldn't be Happier with my job! Yes, with a big H. 
A few weeks back I helped a car company with an office and while I'm currently drawing an offer on a livingroom and entrace hall for another client (he basically wanted help with every room in their apartament, but not in the same time :) ), they call me for another office they need help with. And just to brag and dazzel you a little more with my current carrer-flow before a get my feet back on the earth; I'm involved in preparations of Nolia fair* for Em Umeå (I and J moved around funritures at the store for almost 4 hours before we came up with a solution!) and a housing cooperative want me to furnish and decorate an apartament for the livings guests that should be finished in November.. ;)
Ok, back to work (and laundry), take care y'all!  :D


*Nolia is a big trade fair for all kinds of companies that are held once, every other second a year in Umeå and further north.

1 kommentar:

Gurkan sa...

men åh skriv ett nytt nån gång rå!