onsdag 18 maj 2011

Umeå - EM InfraCity. Ett dagsbesök, tur o retur!

05.00 väckte min väckarklocka mig i morse och jag är så stolt över mig själv som vaknade. En del, inklusive en del av mig själv, tvivlade på att jag skulle det, haha. Men jag missar sällan ett plan så.. Hur som helst, var jag och min kollega F inbjudna till introduktion av en ny madrass och utbildning av Jensen för EM och det ägde rum i en renodlad ny EM butik i Stockholm, där vi fick ett varmt välkomnande!



EM InfraCity
Jag glömde nästan att fota entrén, haha!
I almost forgot to take a photo of the entrance, haha!


Men jag fick en bild på väg ut och en glimt av det vackra vädret :)
But I got a photo on the way out and a glimps of the beautiful weather :)


Och en glimt inuti butiken :)
And a glimps inside the store :)



Sängar på bilden: Cumulus madrasser. Jag fick inga bra bilder på Jensen sängarna :/
Beds at photo: Cumulus mattresses. I didn't get any good photo at Jensen beds :/


05.00 am my alarm woke me up this morning and I'm so proud of myself for waking up. Some, including a part of me, doubted I would, haha. But I seldom miss a plane so.. Anyhow, me and my collegue F was invited to a introduction of a new mattress and education by Jensen for EM and it was held at a pure new EM store in Stockholm, where we got a warm welcome! 

Inga kommentarer: