torsdag 12 maj 2011

Finaste uterummet i Umeå?! :D



Solen fortsätter skina och klimatet blir varmare för var dag och mitt leende blir större och större. Därtill har jag ett nytt favorit rum på mitt jobb nu. Det är ett 250 kvadrat meter stort party tält på baksidan av huset och det är underbart och jag älskar det!
Det är väldigt skönt att gå ut dit efter timmar av överkokning på belysningsavdelningen, säger bara det!



En liten snabb guide över sommarens trender:

 Teak/svart 
Underbart träslag, designen står sig i år också.
Jag blir sugen på grillat när jag går förbi den här gruppen, haha!



MEGA STORT BORD I AINTWOOD.
Aintwood?
Ser ut som trä, men är egentligen plast. Väldigt praktiskt.
Nermalda petflaskor blandat med bambuspån.
Har inte stenkoll på om/vilka varianter det finns av aintwood, dock
är de bord Em Umeå erbjuder genomfärgade :)

Fixa skönaste relax/lyx känslan med wicker soffgrupper. Handlar inte sommaren om att slappa och umgås med hallonsaften eller paraplydrinken? ;)
Wicker? Plastrotting, finns bra och mindre bra, med aluminium stomme (lätt & rostfritt), plaststomme och metall. Priset därefter.





 Vanlig rotting efterfrågas och Artwood har fin fina grejer att erbjuda!
Sedan är ÅTERVUNNET TRÄ det trendigaste!

Och det VITA naturligtvis, vårt kära vita nu på våra gamla fina klassiker också:

Sandhamn från Hillerstorp på bilden, finns snart på Em Umeå!

Originalet Grythyttan kan ni kika på här


The sun keeps shining and the climate is getting warmer each day and my smile gets bigger and bigger. On top of it, I have a new favourite room at my job now. It's a 250 square metre big party tent at the back of the house, and it's lovely and I love it! 
I tell you, it's very nice to go out there after hours overboiling at the ligthing departament! 


Have a sunny day!

Inga kommentarer: