tisdag 3 maj 2011

Naturfotograf - Kahlmfoto.se





Hej där världen!
Min hjärna har arbetat övertbelastad efter mitt senaste inlägg, så jag har inte haft energi att uppdatera. Men här är jag nu och eftersom jag inte är mycket till fotograf själv så visar nu några fantastiska bilder jag älskar att titta på nu och då, av en fotograf jag känner. Klicka här om du vill se mer :) 





Hei there world!  
My brain has been working overload after my last post, so I haven't had any energi to update. But here I am now and since I'm not much of a photographer myself I show you some beautiful photos I love to look at now and then, by a photographer I know. Click here if you want to see more :)


Photos by Kristoffer Ahlm

1 kommentar:

Ann-Sofie Gothnell sa...

Håller med dig - fantastiska bilder:-))