tisdag 17 maj 2011

Step into my office!

I går bestämde jag mig för att "fira" att jag blivit klar med ännu en lektion i inrednings arkitektur, så jag stannade kvar efter jobbet och gjorde mitt "kontor" lite (mycket) finare och fick det gjort på bara några timmar! Här, kan du se hur det såg ut förut :)



Första gången jag sätter upp tapeter. Förutom några ögonblick av panik när det såg så långt från samstämmigt som det bara kan och med tapetklister överallt, gick det bra.. Riktigt nöjd med resultatet, titta inte närmare på skarvarna bara ;)  (lyckligtvis passar det stilen att vara lite "chabby"..)

First time putting up wallpaper. Despite some moments of panic when it looked as far from "matchy" as possible and with paste everywhere it went well.. Very pleased with the result, don't look to close at the ends though ;)  (Luckily it fits the style to be a bit chabby..)


Gamla papperskorgar jag hittade på loftet kan användas till mycket på en vägg som här!
Old wastepaper baskets I found at the loft can be used in many ways on a wall like this!


Yesterday I decided to "celibrate" that I have finished yet another lesson in interior architecture, so I stayed after work and made my "office" a little (much) nicer and got it done in just a few hours! Here, you can see how it looked before :)

Inga kommentarer: