tisdag 31 augusti 2010

Kan det bli för roligt?

Ja jag tror nästan det. Senaste veckorna har det minst sagt varit fullt upp och jag har knappt hunnit sova! 
Det mesta innefattar jobb på olika vis; mässan och ombyggnaden av sovrum som så gott står klar förutom några små detaljer (kommer bilder senare - tillsvidare mycket välkomna att inspireras!) samt nya varor som rullat in och placerats ut i butiken. Mer därtill alla varor som kommit in NU i veckan och fått vänta lite på grund av två dagars madrass utbildning. Vi fick nämligen äran att välkomna flera av norrlandsbutikerna för utbildning av Jensens nya sortiment för Em som lanseras 13 September. Mycket trevligt och intressant vill jag lova kom in och upplev fantastiska sängar!


Det har samtidigt varit väldigt sociala veckor och knappt en lugn stund så nu känner man sig helt klart sliten.. 
Och imorgon fortsätter allt roligt jobb och jag råkade boka in möten på min lediga dag den här veckan så jag får väl skylla mig själv lite, haha.
Först på tisdag får jag en dag att återhämta mig ordentligt, det ska bli fantastiskt skönt!






Inga kommentarer: