torsdag 15 september 2011

Sängbutik!

Strax före Formex mässan visade jag en lite rörig bild på ommöbleringen av sängavdelningen och det finns en lite detaljer kvar men jag har nu tagit mig tid att knäppa några bilder på det som så gott som är klart i nuläget. Det känns lite mer som en sängbutik nu och jag tackar för den gamla byggnaden och de stora fönstren vi har, som hjälper till att skapa den varma känslan passande en sängbutik!




Fick ett mycket trevligt besök av vår representant för Gripsholm sängkläder igår också. Och jag kunde bara inte låta bli att köpa in några nyheter.. Det är dags för förnyelse i vår sovrumsavdelning och Alfred påslakan i svart/grå/beige matchade perfekt in i ett av rummen! Kommer dock först i november p g a stort intresse i övriga Sverige så håll ut kära vänner!

Inga kommentarer: