söndag 30 januari 2011

SOON!!

Nästa söndag åker M, E och jag till Jönköping för EM Säljträff (produktvisning) och sen till möbelmässan. OCH som jag längtar!! Jag har längtat hela året, haha, och jag önskar bara att J kom med oss, men han har en liten pojke på väg och han vet hur han ska prioritera - familjen kommer först som den ska : )  Så jag har fått "uppdraget" att dokumentera allting noga och i mitt huvud kommer det verkligen bara surras om möbler när jag kommer hem! ;D






Next Sunday M, E and I are off to Jönköping for EM Sales meeting (product exhibition) and then the furniture fair. AND how I long for this!! I've been waiting for this the whole year, haha, and I only wish J was coming with us, but he has a little toddler coming soon and he knows hot to priritize - famliy comes first as it should : )  So I got the "mission" to document everything carefully and my head will certainly be all about frutnitures when coming home! ;D

Inga kommentarer: