tisdag 20 april 2010

Vulkanutbrott

Naturligtvis är VÅRAT flyg INSTÄLLT. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vill åka nu!! 
Allt var så himla prefekt; billigt flyg, bra flygbolag, direktflyg, bra tid, vi lyckades få ledigt samtidigt och överhuvud taget! Var det för bra för att vara sant?
Jag blir bara så förtvivlad. Jag är fortfarande så inställd på onsdag. Och M kommer bil ensam i Bangkok i flera dagar.... första tillgängliga resan går den 24:e.


Jag hatar att det bara är att gilla läget, förbaskade vulkan komma här och ställa till det för alla!


(Vad utlöste det? Vårt moderna samhälle eller bara naturens gång?)




My flight is cancelled. I'm in despair, having a hard time accepting the situation even if that is what I have to do. Next aviliable flight is on the 24th, and M has to be alone in Bangkok for several days... 


(What caused this vulcanic eruption? Our modern society or just the natural path of nature?)

Inga kommentarer: