fredag 22 oktober 2010

Fredag

Nu äntligen helg och efter flera helger med mycket jobb får jag nu njuta av att vara ledig, nästan. I sista stund bryter kollegan revbenet och jag får rycka in i morgon och jobba. Får mig en lång sovmorgon i alla fall och oj vad jag kommer njuta av den! 


Och nu faller snön och gör allting vitt och fint! 
Passar bra på fredag kväll med mys framför tv:n.


Stor kram från mig :)


It's now finally friday and my first weekend off after some weeks with a lot of work, almost. In last minute my colleague breaks one of his ribbs and I have to work tomorrow. I do get a long lie-in and shit how I'll enjoy it!
And the snow is falling and making everything white and pretty!
Very nice on a friday evening with a bit of cosy in front of the tv.


Big hug from me :)





Inga kommentarer: