tisdag 30 november 2010

Brrr!

Nu är det verkligen kallt!
Jag höll på frysa benen av mig efter en tur ner på stan där jag gjorde lite fynd på H&M. Väl framme vid kassan håvar världens bästa väninna upp en rabattkupong som går ut i morgon och ger den till mig. Hur glad blev inte jag?! Tusen tack N! 


Känns härligt med en smått ny varm bas i min tunna vintergarderob!

På min lediga dag har jag hunnit med att julstäda, tvätta och med en tur till jobbet även hunnit bollat med E om Bostaden uppdraget och mailat Moltex. Jag har världens roligaste jobb, så är det bara.  : ) 


Till första advent hann jag bara slänga upp en stjärna i fönstret och adventsljusstaken för att tända första ljuset (visst kallas den också adventsljusstake?). 







Ängeln, granen och bokstäverna är nya för i år!
Ängeln från Interstil Interior
Granen från Mr.Plant
XMAS från EM 


It's really cold up here now! I almost frozed my legs off walking into town.. :P
Today was my day off and I managde to clean, do the laundry, shop at H&M with a friend and drive by work to discuss my ideas for the decoration comission with E and mail Moltex about some curtains. I have the funniest job in the world, that's how it is. :) Above is some new and old christmas decorations I hastily placed out in my apartament..  
Conclution: a perfect day!

Inga kommentarer: