söndag 13 februari 2011

Black Swan

Spenderade min lördags kväll med att hjälpa till med monteringen av mina vänner, S och O's nya säng. Jag älskar att jag älskar att göra produktiva saker som dessa en kväll som jag skulle kunnat spendera dansandes på en klubb :) Det är socialt, produktivt och roligt! Och sällan får jag chansen att se resultaten efter att ha hjälpt kunder i butiken, en väldigt speciell känsla måste jag säga. Väldigt givande. Sen såg Black Swan, en film som var väldigt skruvad och läskig, samtidigt som den inte var det. Som tidigare hobby dansare älskade jag allt med det, en riktigt bra (läskig) balett film!





Spent my Saturday evening helping out with the montage of my friends, S and O's new bed. I love that I love doing productive things like these on an evening I could have spent dancing in a club :) It's social, productive and fun! And it's seldom I get to see the result after helping custumers in the store, a special feeling a must say. Very enjoyable. Then we saw Black Swan, a movie that was etremly twisted and creepy, and at the same time not. As a former hobby dancer I did love everything about that, a very good (creepy) ballet movie! 



Inga kommentarer: