måndag 7 februari 2011

Hotel room!

Jag har en alla tiders hotell erfarenhet just nu. Vi kom fram för en timme sedan till Stora Hotellet i Jönköping och till min lättnad fick jag ett varmt och fint rum med fin utsikt den här gången! Jag blev så excalterad att jag bestämde mig för att njuta av visteösen fullt ut och har prydligt hängt upp mina kläder i garderoben, ställt skorna i rad under spegeln och placerat mina saker i badrummet Haha.. Som du kanske redan gissat älskar jag att bo på hotell (men jag har aldrig gjort mig såhär hemmastadd förut, säkert). När jag är ute och reser privat älskar jag också det mest spartanska; ett risigt vandrarhem eller en hydda på stranden cuter bra, men det är kanske det här min gode vän J menade med "du är ju lite snofsig, fast på ett bra sätt!"? :)
Hursom, läggdags nu (och sängen är också ganska skön!), i morgon är det en stor dag!

Stora Hotellet i Jönköping

I'm having an all-time-high hotel experience rigth now. We arrived an hour ago at Stora Hotellet in Jönköping and to my relief I got a warm and nice room with good view this time! I got so excited that I decided to fully enjoy my stay and have neatly hanged my clothes in the wardrobe, placed my shoes in a row under the mirror and placed my things in order in the bathroom Haha.. As you might have guessed already I love living at hotels (but I never make myself at home like this, ceriously). When I'm out travelling privately I also love the simplest ways of living; a trashy hostel or a hut at the beach would do just fine, but perhaps it was this my good friend J meant with "you're a little natty, but in a good way!"? :)
Anyhow, time for sleep now (and it's a pretty comfortable bed too!), tomorrow is a big day!

1 kommentar:

Gurkan sa...

Haha, jamen du är ju lite snofsig, fast på ett bra sätt =) Jag är nådigt avis på dig nu, puppan!
Pusspuss