söndag 13 februari 2011

Sunday


Känner att jag skulle vilja ge någon form av rapport från veckan, men jag vet inte hur jag ska forma alla intryck till ord och jag vågar inte posta några bilder eftersom man inte får ta några.. :P Vi frågade hos de leverantörer vi besökte för våra kollegor som inte kunde vara med och jag försöker nu organisera alla bilder till en presentation på tisdag morgon. I Jönköping, på Em säljträffen, lyckades jag också anteckna i princip allting så J har lite press på sig om jag inte kan åka en annan gång haha!
Men jag är alldeles för trött för att göra ett försök till rapport nu, så snälla var tålmodiga :)

I feel that I would like to give some sort of report from the week, but I don't know how to put all inputs into words and I don't dare posting any pictures as you're not allowed to take any... :P We asked the suppliers we visited for our colleuges that couldn't come with and I'm now trying to organize all photos for a presentation at Tuseday morning. In Jönköping, at Em sales meeting, I also managed to take notes of basically everything so J got the pressure if I can't go another time haha!
But i'm too tired to give it a try now, so be paitent please :) 

Inga kommentarer: