söndag 22 maj 2011

Kulturnatta

Umeå hade sin årliga dag/natt med kulturella aktiviteter och även om jag inte är särskilt engagerad i alla aktiviteter och musik evenemang, älskar jag att alla, aktiva eller inte, kommer ut och bidrar med mer liv och rörelse till staden. Jag njöt av en väldigt god (den godaste feta-ostmackan jag ätit!) och trevlig lunch på Rost med underbara S och O, mitt i vimlet av alla människor, och det duger gott för att jag ska älska dagen. Hade sedan, en riktigt härlig kväll med några vänner på Båten, som hade premiär, och det kommer helt klart bli många kvällar på den båten i sommar vill jag lova! Vilken skuta! :)





Umeå has a day/night with all kinds of cultural activities once a year and although I'm not particularly engaged in all the activites and music events, I love that everyone, active or not, comes out and brings more life to the town. I enjoyed a very good and nice lunch with lovely S and O in the middle of it all, and that's enough for me to love the day. Had then, a great evening with some other friends at Båten, which had premeier, and it will certainitly be many evenings spent on that boat this summer, I'll promise you! :)

2 kommentarer:

Ann-Sofie Gothnell sa...

Du är ta mig, din mamma och kusin Malin till båten...:-))

Pretty Pooper sa...

Det kan du skriva opp! :D